Høstfest @ Bregninge Kirke og Sognehus
Sep 2 @ 10:30 – 15:00

Denne søndag fejrer vi først og fremmest Høsten men et enkelt 10 års jubilæum sniger sig også ind.

KFUM Spejderne Eskebjerg og B&U-koret medvirker både i kirke og sognehus.

Vi skal fejre gudstjeneste, spise frokost og danse linedans SAMMEN

Jazzkoncert i Aunsø Kirke. @ Aunsø Kirke
Sep 6 @ 19:00

P1120253

Jazzprom kommer til Aunsø Kirke

Torsdag den 6. september klokken 19 afholdes et brag af en jazzkoncert i Aunsø Kirke.

Jazzprom består af Lars Bang Andersen, tenor- og sopransaxofon, Thorvald Kølle, trompet og flygelhorn, Ole Kirk Ejsing, piano, Flemming Nørgaard, bas og Frank Gliese, trommer.

De 5 blinde musikere ledsages af gæstesolist, Tina Christiansen, som til dagligt arbejder som organist ved Viskinge og Aunsø Kirker.

Jazzprom vil blandt andet fortolke sange af Duke Ellington, George Gershwin og Jon Brion.

Fri entrè

Mon
Sang på Vesterlunden @ Vesterlunden
Sep 24 @ 13:00

Så er vi nået til en efterårsmåned – og sange om høst og løvfald kommer til at udgøre en del af programmet, men der er også plads til de andre, til tidens sange, og vore sange – dem vi kender og dem vi ikke kender. Sang og musik, kaffe, te og kage. Det er gratis – og du er velkommen!

Høst med harpe i Føllenslev @ Føllenslev Kirke
Sep 30 @ 10:30

Vi fejre høst og siger tak for det vi får givet – vi spiser sammen i tårnet – vi lytter til musik – den walisiske harpenist Robin Huw Bowen medvirker under gudstjenesten – og spiller for os efter maden.

robinhuwbowen_km065_1200

Høstgudstjeneste og menighedsmøde @ Viskinge Kirke
Sep 30 @ 10:30 – 14:00
Oct
”Om værdighed og rettighed og hvorfor det er så vigtigt” @ Føllenslev Præstegård
Oct 4 @ 19:00

”Om værdighed og rettighed og hvorfor det er så vigtigt” – ved Generalsekretær i Dansk Flygtningehjælp Christian Friis Bach

Christian Friis Bach

dfh_logo

Halloween i Bregninge Kirke og Sognehus
Nov 1 @ 17:00 – 20:00

Vi mødes i Kirken og bagefter spiser og hygger vi i Sognehuset.

Tilmelding senest den 28. oktober til csm@km.dk, 5929 1150/ 2944 3125

Pris for mad 30 kr. for alle over 12.

images

Staten Israel @ føllenslev præstegård
Nov 22 @ 19:00 – 20:00

Søren holst Søren Holst, lektor ved Det teologiske fakultet, om Israel – i anledningen af 70 året for staten Israels oprettelse.

Adventskoncert med Odsherred Kammerkor @ Bregninge Kirke
Nov 25 @ 15:00

I år er det Odsherred Kammerkor som synger julen ind for og med os.

Koret ledes af Bjørn Monberg, der til daglig er organist i Føllenslev og Særslev Kirker

Dec
Alleshave Kirke 90 års fødselsdag @ Alleshave Kirke
Dec 9 @ 10:30

Så bliver Alleshave Kirke 90 år. Det skal selvfølgelig fejres med maner. Vi mødes i kirken til familiegudstjeneste og fortsætter med frokost i Sognehuset i Bregninge.

KFUM Spejderne Eskebjerg og B&U-koret medvirker.

alleshave_kirke